فوری Google ٹیگ مینیجر تعارف | سبق 1

اس سبق میں، میں آپ کو Google ٹیگ مینیجر کی بنیادی فعالیت پر فوری جائزہ دینے جا رہا ہوں. آپ کی ٹریکنگ کی ضروریات کے لۓ یہ ایک بہت اچھا آلہ کیوں ہے اور آپ اپنی ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی کوششوں کو کیسے سطح تک استعمال کرسکتے ہیں. سب اور زیادہ آ رہے ہیں. تو چلو ڈو! ہیلو وہاں اور measureschoo.com کے دوسرے ویڈیو میں آپ کا استقبال ہے، جہاں ہم آپ کو ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے اعداد و شمار پر مبنی طریقہ سکھاتے ہیں. ابتداء سیریز کے لئے ہمارے Google ٹیگ مینیجر کے اس پہلے سبق میں، میں آپ کو Google ٹیگ مینیجر کی بنیادی فعالیت کو دکھانے کے لئے جا رہا ہوں اور یہ کیوں ایک بہت اچھا آلہ ہے. اب ہم سے پہلے، شروع کرنے سے پہلے، اگر آپ اس ویڈیو کے سر کے بعد اسکول کے نتائج کے لۓ اپنے علم کو چیک کرنا چاہتے ہیں تو اسکول / بے ترتیب 1 کی پیمائش کی جائے گی جہاں ہمارے پاس ایک کوئز تیار ہے، آپ اپنے پاس جانے اور اپنے علم کی جانچ کر کے دیکھتے ہیں. ہر چیز کو سمجھا ہے.

لیکن ہم اب بھی بہت زیادہ احاطہ کرتا ہے تاکہ ہم ڈوبیں. لہذا ہم یہاں اس مسئلے کے ساتھ شروع کریں، اگر آپ کو اس آن لائن دکان کی طرح ایک ویب سائٹ ہے اور آپ ویب سائٹ پر ٹریکنگ یا مارکیٹنگ کی فعالیت شامل کرنا چاہتے ہیں، تو آپ اکثر پوچھیں گے. ایک جاوا اسکرپٹ ٹریکنگ کوڈ انسٹال کرنے کے لئے تیسری پارٹی کے آلات کے باہر. لہذا مثال کے طور پر یہاں Google Analytics کے لئے وہ آپ کو آپ کی ویب سائٹ پر جاوا اسکرپٹ ٹریکنگ کا کوڈ انسٹال کرنے کا مطالبہ کرتے ہیں، اسی طرح ایڈورڈز کا معاملہ ہوتا ہے اگر آپ ریشمنگ کی خصوصیت سے فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں اور مثال کے طور پر بھی فیس بک پکسل کا معاملہ ہے. اور واقعی یہ ہمیشہ ہی یہی ہے کہ وہ آپ کو اپنے صفحے کے ایچ ٹی ایم ایل کوڈ پر زیادہ سے زیادہ ایچ ٹی ایم ایل کوڈ کے سربراہ میں ایک جاوا اسکرپٹ پر رکھنے کے لئے کہیں گے. لیکن خاص طور پر اگر آپ کی بڑی سائٹ ہے تو، آپ کو اپنے ڈویلپر سے مشورہ کرنے کی ضرورت ہے کہ وہ آپ کے لئے بنائے تاکہ آپ ان تیسرے فریق کے فروشوں کی مارکیٹنگ یا ٹریکنگ کی فعالیت کو استعمال کرسکیں. مسئلہ یہ ہے کہ آپ اصل میں اسے ایچ ٹی ایم ایل کے اندر اندر رکھنے کی ضرورت ہے تاکہ آپ کو اپنی ویب سائٹ تک رسائی حاصل ہو.

اس صورت میں مثال کے طور پر اگر میں اس ویب سائٹ پر دائیں کلک کے ساتھ کلک کروں تو، میں صفحے کا ذریعہ دیکھنے کے لئے جا سکتا ہوں. اور ہم یہاں سکرال کرسکتے ہیں ہم دیکھ سکتے ہیں کہ کونسی ٹریکنگ کوڈ انسٹال ہیں تو ہمارے کیس میں ہمارے پاس فیس بک پکسل کوڈ ہے، ہمارے پاس Google Analytics بھی ہے، اور یہاں ذیل میں ہمارے پاس Google ریماکنگ کوڈ ہے. یہ ہمارے وسائل کے ذریعہ بھی اس بات کی تصدیق کی جاتی ہے کہ ہم ٹیگ اسسٹنٹ کو Google کے ذریعے نصب کر چکے ہیں. ہم دیکھ سکتے ہیں کہ گوگل تجزیات انسٹال کرنے اور یاد رکھنا اور ہمارے فیس بک پکسل بھی ہیں. یہ ابھی تک ٹھیک ہے لیکن آپ کو اصل میں ان کوڈ کو تعینات کرنے کی ضرورت ہے. تو چلو دیکھیں کہ گوگل ٹیگ مینیجر کس طرح ہینڈل کرتا ہے. ہم یہاں ہمارے ڈیمو دکان پر جاتے ہیں جو دوسری سائٹ ہے جہاں میرے پاس گوگل ٹیگ مینیجر انسٹال ہے. اور ہم پلگ ان میں دیکھ سکتے ہیں کہ ہم یہاں Google ٹیگ اسسٹنٹ انسٹال کر چکے ہیں کہ ہمارے پاس ایک ہی ٹیگ ہے جس میں Google Analytics، Google ریماکنگنگ، اور اضافی طور پر Google ٹیگ مینیجر اور فیس بک پکسل شامل ہے.

اب فرق یہ ہے جب ہم صفحے کا منبع دیکھتے ہیں، ہم Google Tag Tag Manager کے کوڈ کو چھوڑ کر ہمارے کوڈ واقعی تلاش کرسکتے ہیں. اور یہ واقعی Google Tag Tag Manager ہے. یہ آپ کو ایک باضابطہ جاوا اسکرپٹ کوڈ کے ذریعہ دوسرے ٹریکنگ کوڈوں کو تعینات کرنے میں مدد ملتی ہے جو آپ کو اپنے صفحے پر انسٹال کرنے کی ضرورت ہے. اور اس اسکرپٹ کے ذریعے ہم آسانی سے اپنے مارکیٹنگ ٹیگ کو تعینات کرنے کے قابل ہو جائیں گے. آپ کے تمام صفحات پر یہ Google ٹیگ مینیجر کوڈ نصب کرنے کے بعد، آپ کو اپنے مینجمنٹ کنسول میں مارکیٹنگ ٹیگ کے طور پر بھی اپنے ٹریکنگ اور مارکیٹنگ کی سکرپٹ کا نظم کرنے میں کامیاب ہوسکتا ہے.

اور یہ اس طرح تھوڑا سا لگ رہا ہے. تو یہاں ہم اپنے Google ٹیگ مینیجر اکاؤنٹ میں ہیں اور یہاں سے ہم اپنے تمام مارکیٹنگ ٹیگ کو منظم کر سکتے ہیں. لہذا اگر آپ ٹیگ پر کلک کریں تو آپ اصل میں دیکھ سکتے ہیں کہ ہماری ویب سائٹ پر اس وقت تعین کردہ ٹیگ کہاں ہیں. یہ تھوڑا سا زیادہ بصری Google ٹیگ مینیجر ہے جس میں پیش نظارہ اور ڈیبگ کنسول کہا جاتا ہے، جس میں آپ اس اشاعت کے بٹن کے تحت چالو کرسکتے ہیں. اور یہاں پیش نظارہ کے تحت یہ آپ کے براؤزر کو خاص ریاست میں ڈال دے گا جس سے آپ کو آپ کے عمل درآمد کی جانچ اور ڈیبٹ کرنے کی اجازت ملے گی. لہذا اگر آپ اپنی ویب سائٹ پر واپس جائیں گے جہاں آپ کے پاس Google ٹیگ مینیجر انسٹال ہو تو، آپ اس ویب سائٹ کو دوبارہ لوڈ کرسکتے ہیں اور آپ دیکھتے ہیں کہ یہ ایک چھوٹا سا کنسول ہے جو نیچے کی سطح پر پاپ ہے.

اور یہ واقعی صرف آپ کے لئے ہو رہا ہے اور اس وقت آپ کے ویب سائٹ پر جانے والے دوسرے صارفین کے لئے نہیں ہے کیونکہ آپ کے پاس دوسرے ٹیب پر Google ٹیگ مینیجر کھلی ہے. اور یہ کنسول ہمیں کیا کرنے کی اجازت دیتا ہے آپ کی ویب سائٹ پر کیا ٹیگ تعیناتی کے بارے میں مزید معلومات ملتی ہے. لہذا اگر آپ یہاں کسی دوسرے سائٹ پر جاتے ہیں، تو پھر آپ دوبارہ دیکھ سکتے ہیں کہ کون سا ٹیگ نکالے جاتے ہیں. وہ ہمیشہ اسی طرح ہیں کیونکہ ہم ان کو اپنی ویب سائٹ کے کسی بھی سائٹ پر آگ لگاتے ہیں. لیکن Google ٹیگ مینیجر واقعی میں استثنا کو سنبھالنے میں واقعی اچھا ہے. لہذا اگر آپ صرف ایک خاص صفحہ پر ایک ٹیگ کو آگانا چاہتے ہیں تو، آپ اسے کنسول کنسول کے اندر ترتیب دے سکتے ہیں.

اب جب نام کا مطلب ہوتا ہے تو Google ٹیگ مینیجر ٹیگ کا انتظام کرنے میں واقعی اچھا ہے. لہذا آپ اس اسلوب میں ایک جائزہ لیں جہاں آپ نئے اور موجودہ ٹیگ دیکھ سکتے ہیں اور تشکیل دے سکتے ہیں. لہذا مثال کے طور پر یہاں ہمارے Google Analytics ٹیگ کے ساتھ ہم اس پر کلک کر سکتے ہیں اور تمام ترتیبات کو دیکھ سکتے ہیں خاص طور پر اگر ہم نے انہیں کسی بھی قسم کی مخصوص ترتیب دی ہے. اور اس طرح ہم ٹیگ اور اس ترتیب کی ریکارڈ رکھی جا سکتے ہیں جو اس وقت تعینات کیے گئے ہیں.

اس جاوا اسکرپٹ کو انسٹال کرنے کے بجائے یہ بہت زیادہ پڑھنے والا ہے اور ذریعہ کوڈ کو دیکھتا ہے جس میں ترتیبات تعینات کیے گئے ہیں. جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں، یہ ہمیں ایک بہترین جائزہ دیتا ہے جس پر ٹیگ کو تعین کیا گیا ہے جس کے ساتھ ترتیبات اور اس مارکیٹنگ ٹیب کی تعیناتی کرنے کے لئے کونسل یا ٹرگر بھی شامل ہے. ہمارے معاملے میں، ہمارے پاس ایسے صفحات ہیں جن پر تعیناتی اور ٹرگر موجود ہیں وہ صرف اس بات کا تعین کرتے ہیں کہ ٹیگ کو صارف کے براؤزر پر تعینات کیا جاسکتا ہے. اچھی چیزوں کو دوبارہ استعمال کیا جا سکتا ہے. لہذا مثال کے طور پر یہ تمام صفحات ٹرگر ہمارے متعدد متن کے ساتھ منسلک ہیں. اب ہم ایک مثال کے طور پر تھوڑی دیر میں آپ کو ایک ٹیگ کی تعیناتی کی طاقت دکھانے کے لۓ چلتے ہیں کیونکہ Google ٹیگ مینیجر کو ٹیگ کو تعینات کرنا بہت آسان ہے اور یہ اصل میں آپ کو اقدامات کے ذریعے لے جاتا ہے.

لہذا مثال کے طور پر، ہم اپنے ٹیگ کو ایک نام دے سکتے ہیں، ہم مصنوعات کا انتخاب کرسکتے ہیں، آپ ٹیگ کی قسم یہاں منتخب کرسکتے ہیں، اور ہمارے ٹریکنگ کی شناخت کیسے کرسکتے ہیں، ترتیب کو منتخب کرسکتے ہیں. پریشان نہ کرو اگر آپ ابھی نہیں سمجھتے ہیں، میں ابھی ابھی کچھ سبقوں میں تلاش کرنے جا رہا ہوں. اور پھر آخری مرحلہ ہم ایک ٹرگر منسلک کرسکتے ہیں. اب جب نام میرے ٹیگ کا مطلب ہوتا ہے تو میں اس کے تمام صفحات پر آگ نہیں چاہتا. میں اصل میں Google Analytics ایونٹ آگانا چاہتا ہوں جس میں ایک ٹوکری پر کلک کریں. اور یہاں Google ٹیگ مینیجر کی ایک دوسری طاقت ہے، یہ آپ کو اس صفحے پر مبنی ٹیگ کو تعینات کرنے میں محدود نہیں کرتا ہے جو صارف ابھی ابھی ہے. لیکن آپ اصل میں اپنی مرضی کے مطابق محرک بن سکتے ہیں جو آپ کو ایک تعامل کے مطابق ٹیگ کو تعین کرنے کی اجازت دیتا ہے.

تو یہاں یہ کرتے ہیں. آپ اس ٹرگر کو تخلیق کرسکتے ہیں اور اسے اپنی ٹیگ میں منسلک کرسکتے ہیں، اس ٹیگ کو تشکیل دے سکتے ہیں اور ہمارے پاس یہاں ہمارے قطار میں ایک نیا ٹیگ ہے. اب ہم جو کچھ کر سکتے ہیں اس ٹی ٹی کی آزمائش کررہے ہیں اس سے پہلے کہ ہم اسے اپنے تمام صارفین کو تعینات کرنے سے پہلے اس بات کا یقین کر سکتے ہیں کہ یہ درست طریقے سے کام کرتا ہے. ہم سب کو کرنے کی ضرورت ہے پیش نظارہ اور ڈیبگ موڈ میں ہے. اور اب ہم اپنے صفحے پر واپس جا سکتے ہیں، ہمارے صفحے کو دوبارہ لوڈ کرسکتے ہیں. ہمارے معاملے میں، ہم ایک ٹوکری میں کلک کریں کلک کرنے کے لئے ٹیسٹ کرنا چاہتے ہیں تو ہمیں ایک مصنوعات کے صفحے پر جانے کی ضرورت ہے. اور میں اس پر کلک کریں گا ٹوکری میں شامل کریں بٹن پر یہ ایک نئے ٹیب کھولتا ہے اور ہم دیکھ سکتے ہیں کہ ہمارے Google Analytics ایونٹ کو جب ہم نے ٹوکری میں شامل کریں بٹن پر کلک کیا ہے تو اسے نکال دیا ہے.

لہذا اب معلومات کو Google Analytics تک بھیج دیا جانا چاہئے. آپ یہاں ہمارے آلے میں بھی دیکھ سکتے ہیں اور دیکھیں گے کہ ہمارے پاس یہ ایک واقعہ ہے جو ہماری بھرپور معلومات کے ساتھ ہوا. یہ واقعات کے تحت ہماری حقیقی وقت کی رپورٹنگ میں دیکھنے کے لئے بھی ممکن ہو گا، ہم دیکھتے ہیں کہ ایک واقعہ ابھی ہوا. تو یہ ایک ٹیگ کو تعین کرنے اور اسے تشکیل دینے اور اسے آزمانے کا ایک آسان طریقہ ہے.

لیکن ہم نے ابھی تک ہمارے تمام صارفین کو اس ٹیگ کو تعین نہیں کیا ہے. یہ صرف ہمارے براؤزر پر کام کرتا ہے جو بہت آسان ہے اگر ہم ٹیگ کی تعینات زیادہ پیچیدہ ہیں اور اس سے پہلے کہ ہم اس کے ساتھ پیداوار میں جائیں یا ویب سائٹ پر رہیں. لہذا آخری مرحلہ یہ واقعی ہمارے تمام صارفین کو ایک ورژن کے طور پر شائع کر رہا ہے. ہم یہ کیسے کریں؟ جب ہم نے سب کچھ آزمائے اور اس کو شائع کرتے وقت صرف اس پبلک بٹن پر زور دیا.

تو اب یہ ہمارے تمام صارفین کے مواصلات کو ٹریک کرنے کے لئے دستیاب ہو گا. اور Google ٹیگ مینیجر اس طرح سے ایسا کرتا ہے کیونکہ وہ دراصل ورژن میں کنٹرول کے نظام میں بھی تعمیراتی ہیں. تو یہاں ورژن مینو کے تحت، آپ کو یہ دیکھنے کے قابل ہو جائے گا کہ آپ کے اکاؤنٹ میں کونسا ورژن شائع کیا گیا ہے اور اگر آپ کو پچھلے تعیناتی میں توڑ دیا گیا تو آپ پرانے نسخے پر ریورس یا واپس جا سکتے ہیں. لہذا آپ کے پاس Google ٹیگ مینیجر پر یہ فوری جائزہ ہے. اب تم سب کچھ سمجھتے ہو؟ اچھی طرح سے آپ کے علم کی جانچ پڑتال کرتے ہوئے اسکول / بے ترتیب 1 کی پیمائش کرنے کے لۓ جہاں ہم آپ کے لئے تیار کردہ کوئز ہیں کہ آپ جا سکتے ہیں اور دیکھیں گے کہ اگر آپ اس ویڈیو میں سیکھے گئے سب کچھ سمجھتے ہیں. اور اس کے بعد ہم آپ کو مزید معلومات حاصل کرنے کے لئے کچھ اور وسائل بھیجیں گے.

اب اگر آپ نے اس سبق کا لطف اٹھایا تو پھر مجھے 2 نمبر میں شامل کریں جہاں ہم آپ کی ویب سائٹ پر Google ٹیگ مینیجر کو کس طرح انسٹال کرنے کا طریقہ تلاش کرنے جا رہے ہیں. میرا نام جولین ہے. اگلی بار اگلا! .

http://www.measureschool.com/lesson1 یہ ابتداء تربیت سیریز کے لئے Google ٹیگ مینیجر کا پہلا سبق ہے. آج، ہم آپ کو گوگل ٹیگ مینیجر کے لئے فوری تعارف فراہم کروں گا. آپ کو پتہ چل جائے گا کہ یہ انسٹال کرنے کے لئے سمجھتا ہے، مارکیٹنگ ٹیگ کیا ہیں، اور آپ GTM کے ساتھ انہیں فوری طور پر تعینات کرسکتے ہیں. GTM ریسسورس گائیڈ: http://measureschool.com/guide اگلا سبق: https://www.youtube.com/watch؟v=miTcZvsv4B0 کے کنکشن – https://www.facebook.com/measureschool – https: //twitter.com/measureschool. . تجویز کردہ کتابیں بک مارک: https://kit.com/Masureschool/recommended-measure-books ہم نے اس ویڈیو کی پیداوار کا استعمال کیا ہے: https://kit.com/Masaschoolchool/measureschool-youtube-gear